lördag 8 mars 2008

Vidare till final

De två bidrag som gör de andra sällskap vid finalen i Globen blev:

That is where I´ll go; Sibel
I lågornas sken; Nordman


Jag får väl önska dem och de andra åtta bidragen lycka till och må bäste låt vinna :)

Jag gjorde bara en liten avstickare till datorn för en uppföljning av vilka som gick vidare i Melodifestivalen. Nu ska jag sätta mig framför TV:n igen och se lite film. Varför är det så att det så sällan går filmer som man verkligen vill se på filmkanalerna (förutom på dagarna då när jag är på jobbet), men när det väl kommer bra filmer så är alla på samma gång. Just nu är det flera filmer jag vill se, samtidigt på olika kanaler... Men valet faller nog ändå på Beck. Upptäckte att det är två Beck-filmer efter varandra på TV1000 Nordic (tror jag det var). Just nu är det "Okänd avsändare" och sedan är det "I Guds namn", vilken är den allra sista av filmerna.

God natt på er om det inte blir att uppdatera något mer ikväll.

Inga kommentarer: