fredag 7 mars 2008

Crépes och bloggutseenden

Det känns som om det var jättelänge sedan jag åt det, så därför gjorde jag det till middag idag. Det är en sak som jag aldrig gjort själv, men eftersom jag har gräddat plättar tidigare så var det inte särskilt svårt... Det är en så god maträtt, och speciellt med svampstuvning i, som jag hade! Det blev så pass många att det räcker tills imorgon också. Vad bra, då är matfrågan tills dess löst :)
Just nu sitter jag då alltså framför datorn och pysslar lite med bloggen samtidigt som jag lyssnar på TV:n i bakgrunden. Det är inte så länge kvar innan jag ska gå ut och kvällsrasta Lucky. Vi var ut på promenad och kom hem ca klockan 19:00, så det börjar snart vara dags att gå ut igen.
Förresten, ni kan kolla in mina andra bloggar om ni vill (Viktresan och Luckys blogg). På viktresan har jag bytt header och på båda bloggarna har jag bytt bakgrund. Det är en sak som jag har försökt mig på länge utan att få någon rätsida på. Tyckte att hur jag än gjorde så syntes det inte. Men så idag gick det! Så nu är båda två väldigt personliga. Det känns bra, eftersom man gärna vill känna sig "hemma" på sina bloggar. Känna att de verkligen tillhör mig. Och så är de roligare än de förutbestämda som bloggsidorna tillhandahåller...
Nu tror jag att jag ska sätta mig ner i soffan med den nya Haléns-katalogen som jag fick igår. Hade beställt den för ett tag sedan. Jag har inte redan tittat igenom lite av den och hittat flera saker som jag skulle vilja ha. Det här är inte bra... Jag vill ju ha saker i H&M-katalogen också... Hur ska jag få råd med det? Någon som har överflödigt med pengar som skulle vilja skänka lite till mig ;)

Inga kommentarer: