onsdag 5 mars 2008

En kväll i lugnets tecken

Jag har just ätit en stor tallrik Tonfisksallad med Cous-cous. Har aldrig testat det förut, utan hittade receptet på någon internetsida. Visserligen var det ett tag sedan, men det har inte blivit av att göra det förrän nu. Och det var jättegott! Jag har aldrig tidigare smakat cous-cous. Det var gott. Det var en ganska "matig" sallad eftersom det var just tonfisk och cous-cous i den. Som tur var blev det ganska mycket, så det räcker till lunch imorgon också!
Däremot känner jag mig lite vissen just nu. När jag kom hem efter jobbet hade jag lite huvudvärk och det kändes som om hela kroppen stretade emot för varje steg jag tog. Ett tag funderade jag nästan på om jag hade feber, men det hade jag klarat mig undan, tack och lov :) På grund av det blev det bara en kortare rastningsrunda med Lucky. Tänkte ägna kvällen åt att bara ta det lugnt så att jag känner mig bättre imorgon. Vill helst inte missa någon arbetsdag.

Vad ägnar ni er åt denna "lill-lördag"kväll?

Inga kommentarer: