lördag 15 mars 2008

Godmorgon lördag!

Godmorgon allihopa!

Idag är det lördag, vilket brukar betyda sovmorgon. Men konstigt nog vaknade jag ungefär kvart i åtta. Det är ovanligt, eftersom jag brukar sova till tio-elva på helgerna. Men jag väljer att se positvit på det... vaknar man tidigt så känns det inte som om man sover bort halva dagen, utan det blir fler timmar att hitta på saker på. Idag ska jag däremot inte göra så där hemskt mycket... På lördagsschemat står promenad med Lucky, tvättning och städning.
Och ikväll ska jag hem till Hortlax för att se Melodifestivalfinalen på TV. Det här året hejar jag inte på någon låt och ska därmed inte rösta. Det är ingen låt av årets som jag riktigt fastnat för. Men det jag ändå hoppas är att det vinner en låt som har stor chans i stora ESC.

Ha en mycket bra lördag!

Inga kommentarer: