söndag 2 mars 2008

Rastlös söndag

Jag har känt mig så rastlös hela dagen, och det är som värst just nu. Det känns som om det kryper i hela kroppen. Men jag vet inte vad jag egentligen vill göra... Att jag känner mig så rastlös beror förmodligen på att jag är en sådan person som tycker mycket om att bara ta det lugnt, men när jag gjort det ett tag så vill jag ha något att göra igen. Det är därför som jag knappt står ut med att vara arbetslös en längre tid.
Eftersom jag inte har gjort någonting idag så har jag ingenting att skriva om här. Det brukar bli så under helgerna, men då brukar jag ju ta igen det under vardagarna.
Förresten, det är kul att se lite då och då på min besöksräknare. Den tickar framåt hela tiden :) I skrivandets stund har jag haft 360 unika besökare, sedan 14:e februari. Kul! Det skulle vara roligt om ni lämnade någon kommentar, även om det bara är "hej". Med en besöksräknare är det ju så anonymt...
Nej, nu ska jag gå och ge Lucky kvällsmat och sedan ska jag nog titta lite på Singing Bee.

Vad har ni gjort för kul i helgen då?

Inga kommentarer: