måndag 3 mars 2008

H&M Spring/summer inspiration 2008

Idag fick jag en vår -och sommarkatalog från H&M, och har just tittat igenom den en stund. Jag brukar inte hitta kläder så ofta, men jag måste säga att från den här katalogen ville jag ha en massa saker! Hittade så mycket snygga kläder som verkar sköna att ha när det blir lite varmare ute.
Kanske måste jag räkna lite på min ekonomi och se om det finns möjlighet att lägga in en liten beställning... Annars så räcker ju katalogerna ganska länge, så jag har mycket tid på mig.
En sak kom jag att tänka på; och det är att katalogerna ju alltid är en säsong "före". Det gör inte så mycket när sommarkatalogen kommer, eftersom det då är mitt i vintern. Det värmer som lite grann, så att säga.
Men att höst -och vinterkatalogen kommer i början av sommaren är inte lika kul! Visserligen tycker jag att det oftast är de snyggaste kläderna. Jag gillar brunt, svart och sådana färger. Men det är ändå lite deprimerande att börja tänka på hösten när man knappt har fått ut shortsen ur garderoben...
Men nu är det i alla fall sommarkläderna som gäller för inköp, och jag måste nog ta en kväll då jag går igenom katalogen igen för att räkna ihop vad allt jag vill ha kostar, för att sedan jämföra det med min ekonomi. Jag kanske har råd med ett par saker :)
Nej, nu måste jag gå och lägga mig, så jag orkar kliva upp i tid imorgon.

God natt allihopa!

Inga kommentarer: