torsdag 27 mars 2008

Jag längtar...

...tills i helgen. Då kommer de att byta bloggplattform (eller vad det nu hette) på blogg.se och förhoppningsvis blir det bättre då. Som det är nu krånglar det ju precis hela tiden! Det är fruktansvärt irriterande! Jag tror att vartannat inlägg som jag postat där den här veckan har krånglat! Inte ens Blogger krånglar så mycket. Här går det i alla fall i princip alltid att logga in i alla fall. Det är mest med min header där ett tag innan jul som det krånglade för mig, men inloggningen och publiceringen av inlägg har fungerat nästan felfritt.
Känner mig väldigt irriterad på blogg.se just nu, men det kanske märks :) Hoppas det snart löser sig, men att de ska byta bloggplattform visar ju i alla fall att de försöker göra något åt det.
Det blir nog förmodligen inte att skriva något mer inlägg, i alla fall inte på den här bloggen. Så därför säger jag:

God natt och hoppas ni haft en trevlig dag :)

Inga kommentarer: