torsdag 6 mars 2008

Jag mår bättre idag

Som tur är känner jag mig mycket bättre idag än jag gjorde igår! Det är aldrig kul att må dåligt och sjukdomar har en förmåga att alltid komma när man allra minst vill det... Som tur var klarade jag mig i alla fall, så idag blir det en promenad med vovsing igen. Hade faktiskt lite dåligt samvete igår när han bara fick vara ute på rastningsrundor. Visserligen gör en dag ingenting för honom, men det är ju roligare att få komma ut på promenad (eller i alla fall att få vara ute en längre tid).
Jag är väldigt lyckligt lottad att jag inte är sjuk så ofta. Det gör ju att jag inte missar så mycket när jag jobbar (och av skolan när jag fortfarande gick det). I gymnasiet tror jag att jag hade ungefär 4-5 dagars frånvaro per år. Det känns väldigt bra faktiskt :)

Ha en bra dag!

Inga kommentarer: