lördag 8 mars 2008

Drömbeställning

Här har jag gjort ett litet kollage av det jag skulle vilja beställa från katalogerna. Riktigt allt finns inte med, eftersom jag inte kunde hitta det på deras hemsidor. Antar att katalogerna är så nya att de inte hunnit med att uppdatera sidorna helt än. Eller så är det bara jag som är dålig på att leta...
I alla fall så är det här en del av min drömbeställning. Det vore kul att ha en massa nya kläder till våren och sommaren :) Men priset på detta går på drygt 2000:- och det är ju lite för dyrt för mig. Får nog gå igenom det igen och plocka bort några saker. Se vilka kläder jag mest av allt vill ha.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tack för kommentaren! :) Hopps du har en bra helg!

Anonym sa...

SÅ gör jag med - börjar med lååååånga listor som jag sedan bantar ner till ett minimum *s*