söndag 30 mars 2008

EFIT

Nu, lite sent, kommer min EFIT-dag upp här på bloggen. Kom på först klockan tio att det var EFIT. Gick in på bloggen och vidare till EFIT-sidan, och där upptäckte jag att det var idag. Det blev en lite "lågmotivationsdag" och inte riktigt varje timme. Ibland blev det lite mindre än en timme och ibland lite mer. Men det får duga. Det blev i alla fall tio foton.
Varsågoda, här är min lördag:

10:11 Börjar denna EFIT med att kolla in blogg.se för att se vad för kul andra personer skrivit.

11:12 Börjar städa. Har just plockat fram dammsugaren.

12:16 Soterar och viker ihop lite kläder.

13:50 Lucky följer mig spänt när jag städar. Han är lite reserverad mot dammsugaren.

14.19 Disken klar!

15:48 Tittar på VÄNNER under tiden jag städar. Trevligt tidsfördriv :)

17:04 Kollar min blogg lite mellan dammsugning och dammtorkning...

18:05 Packar för att åka till Hortlax.

20:36 Tittar på TV. Något program med körer, och kändisar som körledare. Blev jättedålig bild, för alla rörde sig så mycket hela tiden, så det var omöjligt att få till en bra bild...

21:30 Det här fick bli dagens sista bild. Lucky säger God natt :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hejsan! Roligt att få följa din dag.

Anonym sa...

Hej....

Kikar in din efit dag :)

Ha det så fint.
Kram Gurkiss