söndag 16 mars 2008

Tjäna pengar på att skriva

Åh, vilken dröm det vore! Jag älskar att skriva och har sedan jag var liten velat bli författare. Jag vet att det är en tuff branch och de flesta lyckas inte. Men det finns ingen som kan ta en dröm ifrån en. Även om det är en dröm som aldrig uppfylls så är det i alla fall en dröm som håller en uppe. Livet vore egentligen ganska trist om man inte hade drömmar. Om man inte hade något att sträva mot...
Det är ju just nu väldigt populärt det här med bloggar, och ett fåtal personer tjänar väldigt bra på sina. Så pass bra att de faktiskt kan leva på det. Vilken dröm det vore! Bloggen är ett av mina största intressen, och förstå vad roligt det skulle vara att hålla på med den på heltid! Nej, nu tror jag att jag ska gå och fortsätta mina drömmar (för det lär inte bli något mer än just drömmar...)

Inga kommentarer: