lördag 15 mars 2008

Problem med blogg.se

Arggh..! Jag har försökt i flera timmar nu att logga in på blogg.se utan att lyckas. Tydligen är det något problem. Men det är lite konstigt, för andra bloggar verkar uppdateras regelbundet. Är det bara jag som har problem? Kan ju inte vara internetuppkopplingen, eftersom alla andra sidor fungerar fint. Det fungerar också att titta på bloggar på blogg.se och även att titta på mina egna bloggar där. Men det fungerar som sagt inte att logga in. TYPISKT! Hoppas det snart är okej igen. Det är så svårt att bestämma om jag ska fortsätta här sedan eller byta helt till blogg.se.
Båda sidorna har sina nackdelar. Blogger strular ju lite nu och då med olika saker, t.ex. headerna och så. Och på blogg.se verkar det ofta vara problem med inloggning och att lägga in bilder. Har läst på flera bloggar att de är irriterade över de problemen. Därför är jag väldigt kluven, men jag ska fundera lite till.

Inga kommentarer: