fredag 7 december 2007

Storhandling

Alldeles nyss har jag varit och storhandlat. Eller, jag följde med mamma, eftersom jag skulle ha så mycket. Annars hade jag inte orkat bära hem det... Behövde handla en massa ingredienser tills jag ska baka julfika. Det blir inte så många sorter, men lite grann i alla fall. Det är så mycket julstämning när man bakar i december. Och lyssnar man samtidigt på julmusik är det helt perfekt.
Jag har också hunnit med att äta middag sedan jag kom hem, så nu är det bara att mysa resten av fredagskvällen! Imorgon ska jag gå en sväng på stan för att titta efter lite julklappar. Hoppas att jag hittar något, eftersom det bara är ungefär två veckor kvar till julafton.

Jag hade min vägningsdag igår och nu har jag bara 1 kg kvar till mitt julmål! Hoppas jag klarar det, men det ser väldigt lovande ut. Jag ska verkligen göra mitt allra bästa under den tid som är kvar till 24 december...

Ha en mycket trevlig helg!

Inga kommentarer: