onsdag 12 december 2007

Ny header

Igår kväll gjorde jag en ny header till den här bloggen. Jag tyckte om den förra bilden också (hade tagit den själv under en vacker höstpromenad), men jag ville prova något nytt... Så jag mixade ihop lite bilder på Luna och Lucky, och blev faktiskt hyfast nöjd med resultatet. Det enda kruxet är att på min dator syns hela headern som den ska, men på den dator där jag nu sitter så syns bara en smal remsa av bilden. Jag vill inte ha det så, eftersom man endast ser en bit av Lunas nos och inget annat.
Jag vet inte hur det är på andra datorer (kanske är det bara den här som det är något konstigt med...) Om någon läser detta inlägg; kan ni, snälla, skriva en kommentar om hur min header ser ut på eran dator...? Det vore jättesnällt. Jag vet tyvärr inte hur man fixar till det, och ifall det är så här på alla datorer så får jag försöka hitta en annan bild som passar bättre för ett smalare format.
Ska försöka fixa till en lite juligare header också, hade jag tänkt. Får se om jag lyckas...

Ha en trevlig onsdag!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej systeryster!

Din header ser helt normal ut på våran dator.

Anonym sa...

Erica svarar:
Vad bra! Det är ju inge fint när det enda som syns är Lunas nos... Ska ringa hem och be dem kolla hur den ser ut på deras dator också. Om den ser vanlig ut där också, så är det bara på den här datorn som det är nåt fel... Håller tummarna :)