fredag 14 december 2007

Fredag

Då var det alltså helg igen! Känns som att det knappt hinner vara måndag innan det är fredag igen... Men jag tänker inte klaga. Även om jag trivs där jag är nu, så är det ju alltid härligt med helg. Och det är bara drygt en vecka kvar till julafton. Nästa fredag är det den 21 december...! Åh, vad jag längtar.
Imorgon ska jag gå ut och gå på en promenad med Lucky. Det blev ingen idag efter jobbet, eftersom jag var tvungen fortsätta städningen som jag påbörjade igår. Men vi är ju ute varje dag, och det blir nog lite längre imorgon, så det är ingen fara.
Efter promenaden ska jag gå en sväng på stan för att se om jag hittar något fint klädesplagg. Det är nämligen så att när jag kom under 90 kg så var belöningen ett nytt plagg. Och mitt julmål (under 90 kg och 90 cm) är ju också uppnått. Belöningen för det var nya julkläder... Så det ska bli kul att gå på stan imorgon. Får se om jag hittar något.
Sedan ska jag eventuellt baka lite grann; får se om det blir lussebullar. Jag har ju provat på pepparkakor, så vi får väl se hur det blir...

Dagens "vill ha": En digital systemkamera! :)

Ha en trevlig fredagkväll allihopa!

Inga kommentarer: