söndag 30 december 2007

Luleå

Igår, lördag, var vi på shoppingutflykt till Luleå. Den här gången åkte vi först in till Luleå stad, och efter det ut till Storheden (som vanligt...) Jag hittade tyvärr inte så mycket. Ska bli kul senare i år när jag kommer att kunna ha en massa kläder som jag ser på stan. Men då kommer väl kruxet att vara att jag inte har tillräckligt med pengar till det... :) Alltid är det då något :)
Men men... det var i alla fall trevligt att åka upp till Luleå istället för att bara gå i affärerna i Piteå. Eftersom stan här är så liten så tröttnar man ju fort på affärerna. Då är det roligt med lite omväxling.
En sak som jag köpte på Rusta var en cool liten svart väst till Lucky. Jag gillar i vanliga fall inte hundkläder, men den kunde jag inte motstå! Han kommer inte att behöva ha på sig den särskilt ofta, men jag ville bara se hur han såg ut i den. Kanske kommer det en bild här på bloggen någon dag.
Vi blev kvar i Luleå väldigt länge, så klockan var sent när vi kom hem (minns ej exakt tid). Vi åkte förbi mormor och morfar för att hämta Lucky. Han hade varit där under dagen, eftersom det är roligare för honom än att sitta i en bil.
Mormor hade gjort palt som vi fick med oss hem, och den åt vi till middag. MUMS!

Hoppas ni hade en bra lördag!

Inga kommentarer: