måndag 17 december 2007

Mera bakning...

Idag när jag hade varit ute på promenaden och ätit middag, så kände jag för att baka någonting. Så det blev en liten sats av julkakorna "Moccabitar". De är väldigt goda, och vi har haft dem till jul sedan vi var små. Jag som inte tänkt baka något julfika i år har nu tre olika sorter...! Det är kul att baka när man väl kommer igång.
Det enda med dagens kakbak är att moccabitarna inte blev särskilt vackra. Men men, jag är ju bara nybörjare... Ju fler gånger jag gör dem desto bättre kommer de att bli. Och förhoppningsvis lite mindre. I år blev de verkligen JÄTTESTORA!
Jag är jättetrött just nu, så det blir ett kort inlägg eftersom jag sedan ska gå och lägga mig. Men jag avslutar med en bild på de fula, men förhoppningsvis goda kakorna...

Moccabitar
Hoppas ni har haft en trevlig måndag!

Inga kommentarer: