torsdag 27 december 2007

Julen är slut

Tyvärr så är julen slut nu. Igår var det annandagen och idag är det ingen som helst juldag, utan bara en helt vanlig mellandag. Nästa speciella dag är Nyårsafton. Men tyvärr har jag inga planer för den kvällen. Hade varit roligt att ha något att göra, men nu är det som det är. Kanske nästa år... Förhoppningvis!
Det har då varit väldigt lugnt idag; mest tittat på TV, varit hem till lägenheten och betalat räkningar och så städat lite här i Hortlax. Annars har vi inte gjort särskilt mycket. Mellandagsrean började igår, men jag har fortfarande inte varit in till stan. Har inte någon större lust... Jag brukar sällan hitta så mycket på stan, även om det är mycket rea. Tyvärr... Om jag hittar något klädesplagg brukar det oftast vara för litet, men det är en sak som jag hoppas kommer att ändras under 2008. När det är dags för nästa jul kommer jag förhoppningsvis att kunna ha ganska mycket i affärerna här runt omkring... Det vore kul, och jag är en bra bit på väg. Imorgonbitti har jag min veckovägning, vilket ska bli väldigt spännande. Det är då jag kommer att få se hur mycket jag gått upp i vikt under julhelgen. Jag hoppas att det inte är alltför mycket, men jag har inte så höga förväntningar. Det är bättre att bli positivt överraskad. Tyvärr har jag säkert gått upp en del, eftersom jag har ätit en hel del under de här tre dagarna. Så vi får se... Det ska bli mycket spännande :)
Resten av kvällen ska jag fortsätta i samma anda som den här dagen: inte göra något speciellt. Usch, vilket tråkigt inlägg det blev idag, men jag har ingen vidare fantasi just nu... Hoppas det blir bättre av den varan snart!

Ha en mycket mysig torsdag och hoppas ni har hittat något fint på mellandagsrean!

Inga kommentarer: