onsdag 5 december 2007

Lucky

Idag upptäckte jag att Lucky har namnsdag :) Jag har en almenacka från Härliga Hund där alla månader har bilder på olika hundar och de har skrivit in ett hundnamn på varje dag. Det blir alltså som att hundarna också har namnsdag... Jag vet att det verkar lite fånigt, men jag tycker samtidigt att det är ganska kul :) och jag kunde inte låta bli att uppmärksamma det. Så grattis Lucky, och alla andra hundar där ute som bär det namnet.
Det är ju inte så länge kvar innan han är 2 år. Han föddes den 5:e februari 2006. Det känns så konstigt att det redan har gått nästan två år. I april har jag varit hundägare i precis 2 år! Det känns faktiskt lite overkligt. Det var ju nyss vi hämtade hem honom när han bara var en pytteliten valp... Nu är han en busig hund på snart två år med MYCKET egen vilja och STOR personlighet!

Ha en mycket trevlig onsdag allihopa!

1 kommentar:

Anonym sa...

Nämen systeryster lämnade sin första kommentar på min blogg! :P Har bara väntat på att du ska flika in några ord.