söndag 2 december 2007

1:a advent

Idag är det 1:a advent. Bara 23 dagar kvar till julafton! Det känns nästan lite overkligt... Men roligt. Jag älskar julen! Det har inte hänt något speciellt idag, faktiskt. Så jag vet inte riktigt vad jag ska skriva. Det enda jag har gjort är att vara ute på promenad med Lucky. Vi var ute i en timme och tio minuter, ungefär som under en vanlig vardagspromenad. Det var härligt, trots att det snöade. Men det var inte blötsnö, så den bidrog faktiskt till att jag kände julstämning.

Snart ska jag åka hem till mina föräldrar och sy upp ett par byxor. Det är felet med att vara så kort, att man måste sy upp alla byxor man köper... Men det positiva är att jag faktiskt gått ner en storlek till! De byxor jag nu har är storlek 44, och det känns väldigt bra. Men jag återkommer om det i ett senare inlägg, eftersom jag ska ta nya bilder på mig.
Men tills dess säger jag:

Ha en trevlig 1:a advent!

Inga kommentarer: