onsdag 19 december 2007

Ännu mera bakning...

Jag har precis tagit ut en plåt med alldeles nybakade muffins ur ugnen. Måste säga att det luktar väldigt gott! Det blev ju inte att baka igår eftersom det blev så sent. Men alltså blev det idag istället. Det känns ganska skönt att ha lite nybakat fika ifall det kommer någon och hälsar på någon gång. Då har jag i alla fall något att bjuda på :)
Jag har också varit ut på promenad med Lucky som vanligt, så just nu känns det väldigt bra. Egentligen hade jag tänkt hinna duscha också, men det får bli imorgonbitti innan jag börjar jobba. Under den tiden som är kvar av kvällen ska jag gå ut och rasta Lucky, titta en LITEN stund på TV och sedan gå och lägga mig. Somnade inte förrän kvart över tre natten till idag. Lucky bestämde sig för att han absolut inte ville sova, så han gjorde minsann allt för att hålla mig vaken... Det var väldigt jobbigt imorse när jag var tvungen att kliva upp, men jag hoppas det blir bättre den här natten. Ska försöka lägga mig lite tidigare än jag brukar.
Som tur är så är det bara två dagar kvar till helg, och det betyder SOVMORGON! Alla julklappar är ju inhandlade också, så jag behöver inte stressa iväg ut på stan på lördag. Det enda är att jag behöver handla lite matvaror, men det blir eventuellt på fredag efter jobbet. Vi får se...

Ha en trevlig onsdagkväll!

Inga kommentarer: