tisdag 11 december 2007

En vanlig lugn tisdagkväll

Idag har jag inte särskilt mycket fantasi att skriva här, så det får bli ett kort inlägg på ett par rader...
Jag har inte gjort något speciellt; varit ute på den dagliga promenaden med Lucky och sedan ätit middag. Nu sitter jag här vid datorn och slösurfar lite, men ska snart gå ut och kvällsrasta Lucky innan det är dags att gå och sova. Det brukar hinna bli så sent varje kväll, trots att jag borde försöka lägga mig lite tidigare. Det är så jobbigt att kliva upp på mornarna just nu, eftersom det är den mörkaste tiden på året. Då måste jag egentligen se till att få sova så länge som möjligt på nätterna. Men som tur är börjar det gå mot ljusare tider redan om en månad...
Avslutar med att lägga in en härlig sommarbild så här i mörka vintern. Det brukar göra mig lite piggare att titta på sådana bilder...

Lucky får smaka lite yoghurt.
På båtutflykt sommaren 2006.

Ha en fortsatt trevlig tisdagkväll!

Inga kommentarer: