torsdag 31 januari 2008

Sista januari

Idag är det alltså den 31 januari. Det känns som om den här månaden har varit oändlig! Jag gillar inte januari så där jättemycket, eftersom det inte händer någonting då (inte i mitt liv i alla fall). November är också en månad jag inte tycker så mycket om, men då har man i alla fall december och julen att se fram emot. Januari har inget sådant, utan det är bara en enda transportsträcka. Det är mitt i vintern, fortfarande mörkt en stor del av dagen och vad som känns som en evighet till sommaren! Men nu är den slut i alla fall. Nu börjar februari, och efter det hinner man knappt med innan det är vår och efter det är det äntligen sommar! Jag kan knappt vänta!


Men nog med klagosången nu... Det går i alla fall mot ljusare tider, och det är alltid något att vara glad över. Snart kommer det att vara dagsljus när jag går ut på min dagliga promenad.

Kommer inte på något speciellt mer att skriva om, så jag avslutar med en nytagen bild på Lucky. Den är märkt http://luckycavalier.blogg.se/ eftersom jag har kopierat den från Luckybloggen. Men eftersom det är jag som har tagit bilden så är det inga problem att använda den.
Ha en mycket bra dag allihopa!

Inga kommentarer: