fredag 25 januari 2008

Blogger-problem igen...

Om någon har följt den här bloggen vet ni att jag har haft en hel del problem med min header, vilket för det mesta varit rätt så frustrerande. Den kan ha blivit mycket mindre så inte hela bilden syns, för att en till två dagar senare se helt normal ut igen.
Nu är det inga sådana problem (tack och lov), utan nu är den för kort. Bilden är mycket kortare än headerfältet. Jag satt igår kväll och försökte fixa till det bland annat genom att göra bilden större och lägga till fler bilder. Men det gick inte och till slut gav jag upp. Så ni får stå ut med att bilden ser ut som den gör. Egentligen är det kanske bara jag som stör mig på det... Bilden blev för kort för headerfältet när jag hittade den här utvidgade varianten av layouten. Jag gillar den bättre och vill inte byta, så jag hoppas att problemet med bilden kommer att lösa sig snabbt!

Inga kommentarer: