fredag 18 januari 2008

Full fart mot helgen...

Då var det fredag igen då... Inte för att det gör mig något eftersom jag älskar fredagar. Däremot känns det som om veckorna endast består av måndagar och fredagar. Undrar var veckorna tar vägen egentligen? :)

Det har snöat i natt så nu ligger det ett vitt täcke på marken. Det var exakt noll grader när jag tittade på termometern i morse, och jag HOPPAS att den här snön får ligga kvar ett tag. Helst till i början av mars, men i alla fall kanske en månad. Hoppas de fortfarande är vitt i eftermiddag när jag och Lucky ska gå ut på promenaden. Det är ju så mysigt att vara ute då, och mörkret gör inte lika mycket. Håller tummarna...

Har nu också lagt till Luckys blogg här i sidan på den här bloggen, så om någon känner för att titta in där så är det bara att klicka på länken. Och än en gång: jag vet att det är lite fånigt, men jag tyckte ändå det kunde vara lite kul att prova...

Ha en bra fredag allihopa!

Inga kommentarer: