torsdag 31 januari 2008

Räkningar och 100 inlägg

Jag är precis klar med något som är det tråkigaste man gör under en månad: betalar räkningar. Men nu är det gjort i alla fall. Man känner sig alltid så fattig efteråt, men det är skönt att i alla fall ha råd med räkningarna och faktiskt ha pengar över. Jag vill verkligen ALDRIG MER behöva söka försörjningsstöd! Usch!

Från det ena till det andra; jag upptäckte när jag loggade in här att jag missat "100-inläggsjubileet". Ordet låter lite töntigt, men lite kul samtidigt. Tänkte innan jag kom dit att det inlägget skulle heta "100", men så missade jag det. Men strunt samma... jag ägnade i alla fall några ord i det 101:a inlägget åt det.

Imorgon är det EFIT. Jag hoppas jag kommer ihåg det, för det verkar så kul. EFIT betyder Ett Foto I Timmen och är på speciella dagar. Jag har aldrig varit med på ett EFIT tidigare, så alltså blir det här min första gång. Så vi får se imorgon kväll eller på lördag om jag lyckades komma ihåg att plocka fram kameran en gång i timmen...

Ha en bra kväll!

1 kommentar:

Anonym sa...

bra start