torsdag 7 februari 2008

Trötthet och städning

Det blev inte mer än ett inlägg igår. Hade ju tänkt sitta en stund när jag kom hem från promenaden, men jag var så trött att det inte blev av. Det är så att jag ska storstäda inom en snar framtid. En storstädning med rensning av en massa saker och så... Jag ser faktiskt fram emot det, men jag kan inte börja med det förrän till helgen. Anledningen till det är att jag är så fruktansvärt trött på kvällarna nu för tiden! Jag slutar jobba klockan fem och sedan kanske jag måste och handla lite saker. När jag sedan kommer hem så måste jag packa in det i kylskåpet och sedan gå ut på promenad (1 timme) med Lucky. Efter det är det hög tid att fixa middag, eftersom det redan är tillräckligt sent. Om jag måste handla efter jobbet är jag hemma från promenaden ungefär halv åtta eller strax innan åtta. Sedan är jag så trött att jag inte orkar börja med städningen. Därför måste den läggas på helgerna...
Men på lördag är det STORstädning inplanerat på mitt schema. Ska faktiskt som sagt bli ganska kul. Kanske hittar jag något som jag aldrig använder som jag kan sälja och få in lite pengar. Men för det mesta brukar det vara sådant som inte går att sälja, utan måste slängas. Tyvärr...

Ha en bra dag allihopa!

Inga kommentarer: