tisdag 12 februari 2008

Trött, trött, trött!

Det var ett par dagar sedan jag skrev här nu, men jag har tyvärr inte haft så mycket fantasi och tid till det. Ska försöka skriva oftare från och med nu.
Jag är jättetrött! Och jag känner mig nästan precis som jag brukar göra innan jag blir sjuk... trött, hängig och allmänt slutkörd. Har känt mig så ett tag nu, men det övergår inte i sjukdom... Hoppas det snart går över.
Det blev en lite kortare promenad med Lucky idag. Eller kortare och kortare förresten; 55 minuter, 5 minuter kortare än de ordinarie promenaderna :) Det kändes jättejobbigt att ta sig iväg på promenaden, men då är det desto härligare nu efteråt. Nu vet jag i alla fall att Lucky fått vara ut och inte behövt ligga inomhus precis hela dagen.
Nej, nu känns det som att jag håller på att somna... Det får bli bara det här korta inlägget idag, så får jag återkomma imorgon.

Ha det bra!

Inga kommentarer: