måndag 4 februari 2008

En ny vecka tar sin början...

Jaha, då var det måndag då... Vecka 6. Tänk att det är fem hela veckor sedan nyår... känns ju som att det var nyss!
Jag ber om ursäkt för att jag fortfarande inte lagt upp mina EFIT-bilder, men jag lovar att de kommer. Ska försöka ta mig tid till det i kväll. För jag kom faktiskt ihåg att fotografera en gång i timmen (ungefär) i fredags. Är ganska stolt över mig själv, jag som i vanliga fall inte brukar vara särskilt bra på att komma ihåg sådana saker.

Jag känner att det här har blivit en ganska tråkig blogg att läsa, och det är trist. Men tyvärr händer det inte mycket i mitt liv just nu. Det är mest jobb, hundpromenader och... thats it! Ändå är jag inte riktigt beredd att lägga det här "projektet" på is eller helt lägga ner det, eftersom jag tycker det är jättekul att blogga. Så jag hoppas att jag snart får lite roliga saker att skriva om. Torkan just nu kan ju i och för sig bero på att det är mitt i vintern. Till sommaren kanske det kommer att hända fler saker, om jag har tur :) Det är ju under sommaren som allt blommar ut, både växter och allt annat. Allt blir så mycket gladare!

Ha en bra dag!

Inga kommentarer: