måndag 18 februari 2008

Måndag

Idag är det måndag, första dagen på den nya veckan. Min hjärna känner nog på sig vilken dag det är, för jag känner mig extra seg idag... Konstigt egentligen... efter en helg borde man ju vara utvilad och pigg :)
Just nu vill jag helst av allt lägga in mina EFIT-bilder, men både kameran och sladden har jag hemma. Det får bli ikväll...
En annan sak som jag känner för just nu är att plugga. Jag vill studera något, men jag vet inte vad. Eller så vill jag vara författare, men det är förmodligen bara en dröm. Men drömmar kan ju bli verklighet, eller...?
Just ja! Det skulle jag ju också ta upp... Om det finns någon som undrar om jag slutat med dagens boktips så kommer de tillbaka så småningom. Men jag börjar ha slut på böcker som jag rekommenderar. Ska försöka läsa lite mer inom den närmaste framtiden. Återkommer med Dagens boktips lite nu och då.
Nu börjar fantasin för detta inlägg att tryta, så jag avrundar med att säga att jag återkommer senare ikväll med mina bilder från igår.

Ha det bra allihopa!

Inga kommentarer: