söndag 24 februari 2008

Tillbaka i lägenheten

Jag och Lucky kom tillbaka till lägenheten för en stund sedan, eftersom vi varit i Hortlax hela helgen. Det är så kul att det finns en chans för Lucky att få vara ute själv och springa runt hela dagarna någon gång.
Idag har det i alla fall snöat en hel del, och just nu är det kramsnö (alltså håller det på att börja tina bort). Hoppas det blir lite kallare och att snön stannar kvar ett litet tag i alla fall. Men det har jag nu önskat varje gång, och det har inte blivit så. Så det är väl bara att acceptera att det är som det är...
Vi såg Melodifestivalen del 3 igår. Jag tyckte inte att någon låt var bra! I överlag har 2008 års deltävlingar inte varit så mycket att hurra för; tyvärr. Nu får vi sätta vårat sista hopp till sista och 4:e deltävlingen. Sen är det ju Andra chansen, men det är ju bara låtar som redan varit... Hoppas det i slutändan vinner någon låt som har någorlunda chans i stora ESC (=Eurovision Song Contest).

Hur har eran helg varit?
Nej, nu ska jag gå och lägga mig.
God natt!

Inga kommentarer: