torsdag 14 februari 2008

Besöksräknare

Jippie! Äntligen har jag hittat ett sätt att se om det finns någon som läser min blogg! Jag har nämligen hittat en sida som heter EasyCounter där man kan skaffa en räknare till sin blogg/hemsida. Och det var till på köpet jätteenkelt att lägga in den på bloggen (vilket är viktigt eftersom jag inte är något tekniskt geni...)
Så nu återstår bara att se om den nya räknaren någonsin rör på sig... :) Jag kryssade för att den skulle visa unika besökarantalet, inte antalet sidvisningar. Det var för att jag tycker att det unika är intressantare att se. Då vet man hur många personer som varit in hit och tittat. Men tyvärr så kommer jag ju inte att veta vilka människor som hittar hit, och därför skulle det vara kul om ni kunde lämna någon liten kommentar :)

/Erica

1 kommentar:

mp sa...

Räknas farsan ???