tisdag 26 februari 2008

Tisdagstema

Tänkte att jag skulle prova på att hoppa på tisdagstema. Det verkar kul :) Jag är ju redan med i EFIT, och jag gillar alla sådana här typer av saker där man ska använda kameran.
Väldigt praktiskt att jag kom på det just en tisdag... Så idag är alltså temat Last. Hade först tänkt ta choklad, eftersom det verkligen är en stor last. Men så tänkte jag att det har säkert de flesta, så därför försökte jag tänka ut något annat. I slutändan hade jag två saker, varav bloggen var den ena. Jag älskar att blogga och kan (vill) inte vara utan den. Men det blev den andra saken, eftersom jag tror att det är en ännu större last hos mig, och det är TV-serien Vänner. Det är, enligt mig, den bästa komediserien som någonsin gjorts! Jag har tappat räkningen för hur många gånger jag sett den sedan jag köpte mina DVD-boxar...

Andra kan säkert undra om jag inte blir less när jag förmodligen kan alla repliker utantill, men det blir jag faktiskt inte. Jag älskar den här serien och kan se den hur många gånger som helst!

Inga kommentarer: