måndag 4 februari 2008

EFIT

Nu kommer äntligen mina EFIT-bilder från i fredags upp här på bloggen. Det tog lite tid, men jag har dels varit i Hortlax i helgen och inte haft kamerasladden med mig och så har jag inte haft tid idag. Jag har jobbat och sedan varit ut med Lucky.
Det är min första EFIT-dag, och det blev inte den allra mest händelserika. Men det får vara så här den här gången...

6:30 Har just vaknat och det är dags för frukost. Mums!

7:30 Dags för Luckys frukost innan morgonrastningen.

8:30 På jobbet. Arbetar vid datorn.

9:30 Fortfarande vid datorn, men en annan uppgift.

11:00 Dags att packa matchkläder inför helgens matcher.

Drygt 12:00 Hem på lunch. Här är jag ute och rastar Lucky innan det är dags att äta.

13:00 Efter lunch var det dags att vika matchprogram inför helgen.
Kring 14:00 gjorde jag samma sak, så jag tog inget foto då. Därför hoppar det från 13-15.

15:00 Sitter och arbetar lite vid datorn igen...

Ca. 16:40 På väg hem efter arbetsdagens slut. Nu är det helg!

Ca. 17:40 Nu är vi redo att åka till Dollarstore! Lucky får följa med, för att åka bil är bland det bästa han vet.

Ca. 18:40 Färdighandlat på Dollarstore. Jag hittade två kuddar som passar perfekt till min soffa, så jag var bara tvungen att handla dem... :)
När vi var klar på Dollarstore åkte vi till Hortlax.

Ca. 20:30 Här blev det lite längre än en timme mellan korten. Jag ber även om ursäkt för den dåliga kvaliten på detta foto. Såg inte att det blev suddigt förrän jag lade in bilderna i datorn. Det är i alla fall Let´s Dance på TV4 (tror det är på fyran...)

Ca. 21:30 Mums med lite Smarties!

Ca. 22:50 God natt! :)

Så; det var alltså min fredag. Lite händelselös som sagt, men det var kul trots att det ibland var lite svårt att komma ihåg att fota en gång i timmen. Kommer garanterat att fortsätta med det här.

Inga kommentarer: