lördag 9 februari 2008

Sovmorgon!

Åh, vad härligt det är med sovmorgon efter att ha stigit upp tidigt en hel vecka! Visserligen känns det som att slösa så mycket av en dag. Det är mycket man skulle hinna under den tid man sover. Men det är så skönt! Jag älskar att sova!
Vad som står på schemat idag är:

Duscha
Gå ut med Lucky
STÄDA!

Så det är bäst jag sätter igång, för jag vill hinna se Melodifestivalen ikväll också. Första deltävlingen är ju idag. Visserligen tycker jag inte den är lika bra som förr, men man måste som ändå se hur det går... Jag tror det är ganska övergripande för svenska folket. Jag tror egentligen att Melodifestivalen är ett sådant program som "ingen tittar på" men som "alla vet hur det går"... Det är ganska kul egentligen :)

Ha en mycket bra lördag!

Inga kommentarer: