måndag 18 februari 2008

EFIT

Nu kommer mina EFIT-bilder från söndagen den 17:e februari. Som vanligt så hände det inget speciellt den dagen. Men ni får hålla till godo med dessa foton...

11:00 Glömde bort på morgonen att det var EFIT, men jag gjorde inte något mer än att äta frukost och titta lite på TV fram till klockan 11. Här busade jag i alla fall lite med Lucky.

12:00 Redo att gå ut på en promenad!

13:00 En vinterväg i Hortlax. Tagen under promenaden med Lucky, som varade i två timmar. JÄTTEhärligt väder!

14:00 Nyss hemkommen från promenaden och uppdaterar min blogg lite grann + kollar kommentarer.

15:00 Kollar in lite andra bloggar på blogg.se

16:00 Tar fram teckningsblocket för att träna lite. Det var ett tag sedan...

17:00 Nästan klart. Nu saknas bara ansiktet och lite finslipning. Var tvungen sluta för att det var middagsdags.

19:00 Har inget att göra, så jag zappar lite håglöst runt mellan kanalerna.
(Förresten; klockan 18:00 gjorde jag absolut ingenting, så därför tog jag ingen bild då).

20:00 Dags för Luckys kvällsmat. Det tar verkligen inte lång tid för honom att äta upp :)

Bonusbild klockan 20:00 Samtidigt som jag gav Lucky mat började Singing Bee, så vi satt och tittade på det.

21:00 Final i Singing Bee. Det här blev sista bilden den här söndagen. Efter programmet åkte vi in till stan och lägenheten, och när vi kom dit gick vi genast och lade oss (vi är jag och lillasyster).

Tack och hej för den här gångens EFIT. Ser redan fram emot nästa gång :)

1 kommentar:

Mia sa...

Vilken fantastisk bild pa vagen. Himlen sa bla sa bla!

Kul att fa se din dag. Min e ocksa uppe.