onsdag 27 februari 2008

Stressig morgon

Vaknade 7:25 imorse, vilket betyder att jag försovit mig. Jag börjar jobba klockan 8:00. Panik! Jag hatar att stressa, och vill helst kunna ta det lite lugnt på morgonen. Jag hade alltså 25 minuter på mig att göra mig iordning, eftersom jag måste gå ca tio i åtta. Och jag var faktiskt klar kvart i... Ganska stolt :)
Detta är vad jag hann med på 20 minuter imorse:

  • Morgontoalett
  • Klä på mig
  • Äta en filtallrik
  • Ge Lucky mat
  • Vara ut och rasta Lucky
  • Äta en smörgås
  • Göra iordning det som behövs, t.ex. sätta för grindarna för sängen, plocka bort från vardagsrumsbordet o.s.v. (måste se till att Lucky inte kan komma dit han inte får, för han brukar passa på...)

Jag hann alltså med allt det och jag var ändå på jobbet prick klockan 8:00!

Ha en trevlig dag och hoppas att eran morgon inte var lika stressig!

Inga kommentarer: