måndag 25 februari 2008

Photoshop

Är det någonting jag jättemycket vill ha precis just nu, så är det Photoshop! Eftersom jag är så intresserad av att fotografera och leka med bilder, så vill jag jättemycket ha det programmet! Paint räcker inte till när jag vill utveckla mitt brinnande intresse, eftersom det mest bara går att göra lite enkla saker där. Jag skulle vilja ha Photoshop bland annat för att kunna göra SNYGGA headers. Skulle vilja fixa till mina två andra bloggar (viktbloggen och Luckys blogg). Göra dem lite mer personliga. Just nu har jag ju två av de förutbestämda mallarna, och det börjar kännas lite tråkigt...
Hösten 2005 gick jag en kvällskurs där jag lärde mig grunderna i Photoshop, och då hade jag det programmet. Men sedan formaterades (eller vad det nu heter) min dator om, och efter det har det inte blivit att installera om det. Så har jag otur har jag glömt bort det mesta jag lärde mig på den kursen. Därför vill jag så mycket ha det. Give me Photoshop, please!

Inga kommentarer: