torsdag 1 november 2007

Kul med listor

Jag har tyvärr ingen fantasi idag, så jag publicerar en lista istället. Jag har sett den här listan på flera andra bloggar, och lånade den. Den som vill får gärna ge mig tips på listor, eftersom det är ett väldigt roligt tidsfördriv...

1. När gick du upp idag?
Klockan 6:25

2. Diamanter eller pärlor?
Diamanter

3. Senaste filmen du såg på bio
Harry Potter and the order of the Phoenix (ja, jag går inte på bio särskilt ofta…)

4. Favorit-TV- program?
Vänner, Nanny, Time Out (jag gillar humor)

5. Vad åt du till frukost?
Te och smörgås

6. Vad är ditt andranamn?
Anna, Magdalena

7. Din favoritmat?
Ojoj, svårt att välja när det finns så mycket som är gott! Men Tacos är en av favoriterna.

8. Vilken mat gillar du inte?
Fiskpinnar och blodpudding

9. Favoritchips?
Sourcream and onion & lättsaltade

10. Vilken är din favorit-CD för tillfället?
Lyssnar mest på mp3, så det blir lite blandat.

11. Vilken bil kör du?
Har ingen bil

12. Favoritmacka?
Polarbröd med kall köttfärslimpa på.

13. Vilka mänskliga karaktärsdrag, kan du bara inte med?
Överlägsenhet, elakhet m.m.

14. Vilka är dina favoritkläder?
Jeans och en svart V-ringad top eller tunika.

15. Om du fick åka vart du ville på semester?
USA, utan tvekan!

16. Favoritklädmärke?
Vet inte

17. Var vill du dra dig tillbaka?
Hortlax. Där har jag vuxit upp och där trivs jag väldigt bra.

18. Favorittid på dagen?
Kvällarna, när man kan koppla av framför TV:n efter att man har gjort allt man ska.

19. Var är du född?
Piteå

20. Vilken är din favoritsport att se på?
Hästhoppning

21. Coca Cola eller Pepsi?
Pepsi

22. Fotboll eller ishockey?
Ishockey

23. Är du en morgonmänniska eller nattuggla?’
Nattuggla (var inget av det förr, men kan vara uppe längre nu)

24. Pedikyr eller manikyr?
Manikyr

25. Vad ville du bli när du var liten?
Hästskötare

26. Bästa barndomsminnet?
Hösten 1995, när jag var 11 år och red på ridskola.

27. Varit i Afrika ?
Nej

28. Nånsin rullat in någon i toapapper?
Nej

29. Varit med om en bilolycka?
Nej

30. Favoritdag i veckan?
Fredag

31. Favoritrestaurant?
Golden Dragon (mysigt och bra mat)

32. Favoritblommor?
Rosor

33. Favorit-snabbmatsrestaurant
Äter i princip aldrig på snabbmatsrestauranger.

34. Äger du en cykel?
Ja. Den används flitigt eftersom jag inte har någon bil…

35. Vem fick du senaste mailet från?
Minns inte.

36. I vilken affär skulle du välja att utöka ditt kreditkort?
Har inget kreditkort och har inte planerat att skaffa något, så jag reflekterar inte särskilt
mycket över den här frågan.

37. Läggdags?
Mellan 22:00 och 22:30 ikväll

38. Senaste personen du delade en middag med?
Mig själv. Men sist jag åt tillsammans med någon så var det familjen.

39. Vad lyssnar du till just nu?
Tystnaden och mina egna tankar…

40. Favoritfärg?
Blå

41. Hur många tatueringar har du?
Noll

Kopiera gärna den här listan om ni vill. Det är som sagt ett roligt tidsfördriv :)

Ha en trevlig dag!

Inga kommentarer: