lördag 17 november 2007

På väg...

...mot ett smalare liv.
Idag tänkte jag lägga ut den första bilden sedan jag startade min viktresa. Att jag lägger ut bilderna på den här bloggen istället för den andra beror på att det är mycket lättare här. Jag kommer förmodligen att ta en ny bild för varje klädstorlek jag går ner.
Startbilden kommer alltid att få följa med, för att ha något att jämföra med. På den bilden har jag storlek 48 på jeans, och på andra bilden i detta inlägg har jag kommit i storlek 46. Det känns väldigt kul, eftersom det är så peppande att fortsätta min resa.
Som det ser ut idag har jag gått ner 9,5 kg på 8 veckor, och 21 cm på samma tid. Så det går väldigt bra, måste jag säga.





"Före"-bild.
Storlek 48















Storlek 46

















Ha en fortsatt trevlig helg!

Inga kommentarer: