onsdag 21 november 2007

Nästa helg...

...får jag äntligen börja julpynta! Det ska bli så kul, eftersom jag fullkomligt älskar julen!
Då ska jag också lyssna på julmusik. Något år tidigare har jag börjat lyssna på sådana låtar VÄLDIGT tidigt, men nu för tiden har jag bestämt mig för att inte börja med det förrän jullådorna ska packas upp. Stämningen blir så mycket mysigare då.
Första året jag bodde här i lägenheten bakade jag till och med julfika, men det blir tyvärr inget av det i år. Det finns ingen plats i frysen för det. Där är det redan fullt.
Det ska bli så kul i framtiden när jag har råd att köpa ett hus. Då kommer det att bli ännu roligare att julpynta, eftersom jag då kommer att kunna ha julsaker utomhus... Jag säger inte att det kommer att bli som i USA (att man ska bli bländad bara man tittar på huset), men jag kommer absolut att pynta i trädgården. Men det är ett X antal år dit, och tills vidare ser jag till att göra lägenheten så fin som möjligt :)
Nästa helg... :)

Ha en trevlig kväll!

Inga kommentarer: