måndag 19 november 2007

10 kilo!

Jag har nu gått ner sammanlagt 10 kilo på 8 veckor. Det är så kul att jag bara var tvungen att nämna det på den här bloggen också. I vanliga fall är det ju inte min viktblogg (förutom bilderna då), men jag tror jag ska skriva ett inlägg här för vart tionde kilo jag går ner.
Som det ser ut nu har jag gått ner en fjärdedel av det jag ska gå ner. Det känns väldigt kul och inspirerande! Jag ser så positivt på framtiden just nu. Hoppas att jag har kommit i alla fall halvvägs mot min målvikt till sommaren 2008. Det skulle vara kul att kunna köpa lite nya sommarkläder. På tal om det så provade jag ett par av mina shorts för ett par dagar sedan, bara på kul (det är några shorts som har suttit VÄLDIGT tajt tidigare, som jag inte har kunnat använda) och de satt till och med löst! Så jag märker viktnedgången mer och mer.

Annars har jag inte gjort så mycket idag; det har varit tvätt av matchkläder på jobbet och efter jag slutat var jag och Lucky ute på den dagliga promenaden. Det var väldigt härligt, eftersom det inte var så kallt. Temperaturen ligger kring noll grader. Tidigare idag har det faktiskt varit någon plusgrad. För en liten stund sedan åt jag middag och nu tittar jag på TV. Om en stund ska jag träna en stund på Orbitreken.
Jag tror jag avslutar dagens inlägg med en bild på Lucky. Den förra som jag lade ut i början försvann av någon anledning...

Ett litet charmtroll

Lucky ca. 8 veckor (april 2006)

Ha en trevlig kväll!

Inga kommentarer: