måndag 26 november 2007

Söndagsutflykt

Igår, söndag, var vi hela dagen på Storheden i Luleå och gick på affärer. Det var väldigt länge sedan jag var där. Trots att det snöade tung blöt snö, så var det ändå en rolig dag, och jag hittade flera saker för att julpynta i lägenheten. Tänk att det är på lördag jag ska göra det... Det är bara ett par veckor kvar till jul!

Jag skrev ju i lördags att jag skulle försöka komma ihåg att ta bilder under söndagen, men det blev bara 2 st. Det var aldrig läge att börja fotografera så mycket. Men nu i eftermiddag tog jag en bild på sakerna jag handlade (mest julsaker).

På väg till Luleå...

Första stopp: Dollarstore...
Tyvärr blev det inte av att fotografera något mer efter det.

Det här är vad jag köpte...
Två julmattor; en att ha utanför dörren och en under soffbordet.
En prydnadshund som håller en God Jul-skylt i munnen.
En adventsstjärna till fönstret.
Två tändare (behövs för ljusen till jul).
Två julljusstakar.
två röda askar till mina örhängen.
En "väska" till Flexikopplet (för att ha t.ex. nycklar och mobil i).

Ha en trevlig måndagkväll!

Inga kommentarer: