söndag 4 november 2007

Söndag

Jaha, då var det söndag igen. Ibland känns det nästan som om det är oftare söndag än fredag... Men, men... nya veckor, nya möjligheter. Det bästa är att försöka se positivt på det. Men nog måste jag erkänna att det är väldigt härligt att ligga och dra sig en extra stund på morgonen.
Jag är fortfarande i Hortlax, men ska snart åka hem. Det är bäst att lägga sig i tid så att jag inte är alltför trött imorgon. Det är tvätt av matchkläder som står på schemat.

Just för tillfället blir det inte så särskilt roliga inlägg på den här bloggen, eftersom det inte händer något speciellt. Men jag hoppas att det snart ska hända andra saker, som jag kan skriva om. Det är så tråkigt om det bara skulle bli en "dagbok" av typen man skrev när man var liten. Då var det mest: "Hej dagboken! Idag har jag gjort det och det och det och det..." Det kan bli lite tråkigt i längden. Så jag hoppas att det inte ska dröja alltför länge innan jag får något roligt att skriva om.

Ha en trevlig kväll!

Inga kommentarer: