onsdag 2 april 2008

Onsdag

Idag är det alltså onsdag, dagen precis mitt i arbetsveckan. Och jag känner mig väldigt stressad... Anledningen är att jag igår lämnade in min klocka för batteribyte. Eftersom jag alltid har haft en klocka på handleden sedan 7 års ålder, så känns det väldigt konstigt att vara utan. det känns som att jag aldrig behöver veta vad klockan är lika mycket som när jag inte har någon. Får i alla fall gå och hämta ut den när jag slutar jobbet idag. Längtar!

Förresten så har jag ett litet problem, eller vad man nu ska kalla det. Lite löjligt problem, men ändå... Jag funderar på att byta typsnitt på den här bloggen, därför så skriver jag med tre olika i det här inlägget. Tänkte att ni får, om ni vill, skriva en liten kommentar om vilken ni tycker bäst om. Jag kan nämligen inte bestämma mig mellan dessa tre.

Detta är det tredje typsnittet jag väljer mellan. Det första är det jag haft hittills. Det har jag med för att jag inte riktigt vet om jag vill ha kvar det eller inte. Det andra är Times New Roman, och det gillar jag på något sätt. Det tråkiga är att det är lite för vanligt...
Det här typsnittet gillar jag också, för att det känns väldigt "luftigt". Men jag kan som sagt inte riktigt bestämma mig...
Vilket typsnitt gillar ni bäst av dessa?

Ha en bra dag!

Inga kommentarer: