tisdag 1 april 2008

Nu ska blogg.se fungera igen -men...

...inte min! Vad förvånad jag blir då :P Det går ju om möjligt ÄNNU segare att logga in än det gjorde tidigare! Varför? Har ju väntat på bloggen i två dagar, och så går det lika segt som tidigare... Typiskt. Den står bara och tänker en lång stund, för att sedan komma upp en ruta att den inte kan utföra begäran (eller något sådant) just nu. Varför fungerar allting alltid för alla andra, men inte för mig? Hotmailen går inte heller att logga in på från den här datorn just nu :( Hoppas mina bloggproblem inte har något med det att göra (har ju hotmailen anknyten till bloggarna). Men det gick ju logga in på mina andra bloggar tidigare...
Nej, nu har jag inte så mycket tid att sitta här. Måste gå och göra mig iordning och äta frukost. Får ta bloggningsproblemet senare.

Inga kommentarer: