lördag 5 april 2008

Fixat till headern

Jag gjorde den här headern på min stationära dator, där skärmen är en 22 tums widescreen, så den såg ut som den skulle där. Men nu när jag sitter vid min laptop så såg jag (och hade även fått en kommentar om det) att man måste scrolla i sidled för att se hela. Tack för kommentaren förresten. Jag blir glad när ni skriver om det är något som behöver fixas till. På så sätt kan jag ju fixa till det så det blir perfekt :)
Har i alla fall krympt den en aning i Paint nu (har inte Photoshop på laptopen) så man ska inte behöva scrolla. Den här datorn har en vanlig 14 tums-skärm, och headern syns bra på den. Så jag hoppas att ni också ser den bättre nu. Och om ni inte gör det, så snälla skriv en kommentar :)
Ha en bra kväll!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag ser fortfarande inte hela utan måste scrolla i min lap. Men den är fin :)