måndag 21 april 2008

Nej, jag har inte dött...

Även om man kan tro det, efter så pass många dagars bloggfrånvaro... Skriver bara detta för att ni ska få veta att jag ändå lever, och uppdatering kommer någon gång idag; förmodligen senare ikväll.
Anledningen till att jag inte bloggat så mycket här är att jag haft så mycket att göra med designen på den andra bloggen, så det har helt enkelt inte blivit av. Men som sagt så har jag inte dött :)
Har däremot en rolig sak att berätta sedan, gällande Lucky...

Ha en bra dag!

2 kommentarer:

Annika sa...

Hej Erica!

jag är klart impad av ditt photoshoppande. Jag har inte fått ändan ur vad gäller min potoshop ännu. Fattar inte varför det tar emot så...
Din header är jättefin, och jag såg dina exempel nedan också---snyggt.
Inspirerande!

Erica sa...

Svar:
Annika: Tack så mycket :) Jag tycker det är jättekul att hålla på med Photoshop! Kul att du gillade exemplen nedan. Det är från min första tid med programmet, så jag kommer inom en snar framtid att lägga ut lite nyare exempel :) Har gjort en del beställningsdesigner...
MVH /Erica