söndag 13 april 2008

Ett litet inlägg...

Skriver ett litet inlägg här nu. Ursäkta för den dåliga uppdateringen. Det blev ingen EFIT-dag i helgen, så det får helt enkelt bli så att jag hoppar över det den här gången. Men nästa EFIT kommer jag att vara med på :)
Det har inte gått att komma till min bloggsida här varken igår eller idag. Konstigt. Är det något fel på Google? För nu när jag skulle söka på en bild på Googles bildsök så gick inte det heller... Fast det kanske bara är min dator det är fel på...
Det går i alla fall att logga in på mitt Blogger-konto, men inte på själva sidan, så vi får se om det här inlägget postas på bloggen... Som sagt; det kanske är min dator det är fel på; men det går ju göra allt annat på internet. Mina andra bloggar fungerar som de ska, och det går att gå in på andra sidor. Det enda som inte fungerar riktigt är Google...
Det går inte heller ändra typsnitt här på min blogger-blogg, så därför skriver jag med det "gamla".

Hoppas ni haft en trevlig helg i alla fall!

Inga kommentarer: