lördag 5 april 2008

God morgon vänner!

Hur står det till så här på lördagsmorgonen? Själv är det bra. Skönt med lite sovmorgon :) Nu har man ju två dagar på sig att ladda batterierna igen inför nästkommande vecka.
Jag satt ju som bekant med Photoshop hela kvällen igår, och jag hade tänkt fortsätta idag när jag gjort det jag ska... Är helt såld på det programmet. Min favorit på hela den här datorn! Den här headern var ju en av de jag gjorde igår (som jag skrev i förra inlägget).
Eventuellt ska jag försöka leka ihop två headers till idag; till mina "specialbloggar": Luckys blogg och Viktbloggen. Bakgrunden på Viktbloggen gillar jag. Den är så somrig på något sätt, så vi får se hur det blir med den.
Allt kan ju visserligen bli bättre, men jag måste säga att jag är väldigt nöjd med den lila header jag gjorde igår...

Den har jag gjort helt själv! *Stolt*.

Inga kommentarer: